A Birders Day

Få inblick i en svensk fågelskådares tillvaro.

Häng med en fågelskådare i år.

Publicerad 2017-01-22 16:06:32 i Allmänt,

Välkommen till min blogg, jag heter Kristoffer och kommer vara din värd under 2017. Vem är jag? En 28-åring som utgår från Strängnäs, men jag kommer ursprungligen från Småland. Däremellan har jag bott både i Karlstad och Eskilstuna. Intresset för fågelskådning har väll alltid funnits någonstans inom mig, men det var 2012-2013 som det tog fart. Då köpte jag min första handkikare och kort därefter även en tubkikare. Nu är de mina käraste ägodelar. 
 
Jag ska inte göra detta inlägg allt för långt, ni kommer nog få lära känna mig mer under tidens gång om ni bestämmer er för att följa min blogg. Jag hoppas kunna inspirera någon till att börja ta sig ut i den fantastiska svenska naturen och upptäcka fåglarna. Det är en fascinerande värld. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kristoffer Alp

Häng med mig och få inblick i en svensk fågelskådares tillvaro.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela